reklama

Zlodej kričí - chyťte zlodeja!

Komická sitácia pripomínajúca notoricky známu scénu z kultovej komédie Vrchní prchni, keď falošný vrchný Vrána okabáti čašníkov, ktorí ho práve naháňajú... V tomto prípade nejde o filmový príbeh, ale o krutú realitu. Aj vy by ste chceli dostať dvojizbový byt v krajskom meste za necelých 700 eur? Nejde pritom o drahý prenájom, ale o lacnú kúpu. Stačí mať správnu stranícku knižku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pobavil (však na Slovensku je to tak), no zároveň ma aj šokoval kratučký, nazvem to "príbeh" hovorcu mesta Žilina. Poviete si malá ryba, veď to nikoho ani nebude zaujímať. Opak je pravdou. Pred pár dňami som sa v Plus7-čke dočítal ako hovorca Žiliny P. Čorba kúpil od mesta byt za 697 eur aj pár cetnov. Každý súdny človek by to považoval za absolútnu nehoráznosť a výsmech občanom, nielen tohto mesta. Všetko vraj ale prebehlo v súlade so zákonom. Poviem si opäť - na Slovesnku je to tak a pomaly sa snažím túto haluz vytesniť. Však ich je toľko, že našincovi by z toho postupne určite v mozgovni "zašvitorilo"...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Márna snaha. Z mojej pololetargie ma vytrhla naoko neškodná reportáž RTVS o tom, ako Žilina trdo vymáha dlhy na mestských daniach a poplatkoch. Magistrát eviduje viac ako 2000 ľudí a firiem ako neplatičov, pričom najviac podlžností majú za daň z nehnuteľností, kde to je až milión 700 tisíc eur. Hovorím si ok, problém s tým má zrejme každé mesto. Zrazu sa ale objaví "starý známy" hovorca Čorba, ktorý bez hanby rozpráva o tom, ako mesto tvrdo pristúpilo k tým, ktorí neplatia, rastie počet exekúcií a pod. Príde mi to nanajvýš podivuhodné, keď o tom s plnou vážnosťou hovorí človek, ktorý kúpil od mesta byt za necelých 700 eur. Čerešničou na torte je fakt, že mesto vraj takto prišlo o približne 50 tisíc eur, ktoré by zinkasovalo v prípade predaja spomínaného dvojizbáku za trhovú cenu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver návod, ako sa nezadĺžiť hypotékou: 1.byť spolustranník primátora, 2. nemať chrbtovú kosť

Maroš Pavlovič

Maroš Pavlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom, čo mi nie je ľahostajné. Čo ma napĺňa, aj čo mi lezie na nery. Budem rád, keď budete radi aj vy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu