reklama

Je Kňažko Ficov biely kôň?

Pýtam sa to preto, že posledné kroky prezidentského kanidáta Kňažka vo mne túto otázku a aj akési podozrenie vzbudzujú. Na jednej strane sa oháňa demokratickými princípmi a na druhej strane si naháňa politické body na najvážnejšom Ficovom súperovi - Kiskovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pýtam sa, či sa starý harcovník v politike a dobrý "herec" Kňažko splašil z toho, že Kiska ostatným Neficom, vrátane neho, uniká v prieskumoch verejnej mienky? Alebo sa len snaží zaloviť v jeho voličskom košiari, keďže do Ficovho sa ani len neoplatí púšťať sa? Alebo je to všetko úplne inak? Či už je to tak, alebo onak, každopádne a neodškriepiteľne si opakovane kopol do Kisku s tým, sa vraj vyhýba diskusiám s ním. Dokonca to označil za nedemokratické a nechal sa počuť, že zvyšní kandidáti sa na diskusiách zúčastňujú, s výnimkou premiéra Fica. U toho ale Kňažko oceňuje, že vopred oznámil, že diskutovať nepotrebuje. Tak toto ma fakt zarazilo, ale to bol len začiatok. Vrcholom, alebo skôr suterénom bolo premňa ďalšie Kňažkovo "štátnické" vyjadrenie. Pripustil totiž, že v prípadnom druhom kole nemusí Kisku podporiť. "Zrozumiteľne som povedal, že podporím demokratického kandidáta, ale s kandidátom, ktorý neuznáva demokratické spôsoby, budem mať trošku problém." Tu som si už naozaj povedal, že to je silná káva. To by hádam neurobil ani Behýl, Šimko, či iný úplne bezvýznamný kandidát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechápem, prečo Kňažko nechápe Kiskov argument, že chce ísť len do diskusií, kde bude aj premiér Fico. Nebudem sa predsa hašteriť vo dvojici akurát s pánom Kňažkom, a tým pomáhať predsedovi vlády," tvrdí Kiska. Toto sa mi zdá logické. Na čo sa majú Neficovci naháňať, štvať, či vzájomne diskvalifikovať?

Priznám sa, že obaja dnes spomínaní Neficovia - Milan aj Andrej sú mi sympatickí, ale Milan to už začína preháňať. Len aby sa mu táto "taktika" v boji o palác nestala osudnou...

Maroš Pavlovič

Maroš Pavlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom, čo mi nie je ľahostajné. Čo ma napĺňa, aj čo mi lezie na nery. Budem rád, keď budete radi aj vy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu